SEO

Tania Łazienka

O projekcie

Sklep internetowy Tania Łazienka to e-commerce istniejący od 2008 roku. Marka głównie kojarzona jest ze sprzedażą rzeczy stanowiących wyposażenie łazienkowe. W swoim asortymencie sklep posiada również produkty związane z kuchnią, meblami oraz płytkami. Mocną stroną Taniej Łazienki są kolekcje (rodziny) produktów, dzięki którym wyposażone w nie pomieszczenie zachowuje jednolity charakter.

projekt-tanialazienka
wyzwanie

Co mówi Klient?

Sklep wymaga stałego wsparcia w obszarze SEO. Jesteśmy ekspertami w dziedzinie sprzętu sanitarnego i potrzebujemy zewnętrznych kompetencji, które zwiększą obroty generowane z ruchu organicznego.

wave

Czego potrzebował Klient?

Głównym celem projektu Klienta było zwiększenie przychodów z kanałów organicznych przy jednoczesnym zamrożeniu prac deweloperskich oraz zachowaniu istniejącej platformy e-commercowej.

wave

Zmiana widoczność treści blogowych od początku prowadzonych działań

wykres

Zmiana widoczność treści blogowych od początku prowadzonych działań

wykres
wave

JAKIE WYNIKI WYPRACOWALIŚMY?

Wzrost liczby kliknięć YtY +43%

Wzrost widoczności YtY +70%

Wzrost przychodu YtY +48%*

Po przeprowadzonej analizie i po uwzględnieniu ograniczeń zaczęliśmy prace związane z optymalizacją i uporządkowaniem stron kategorii. To pozwoliło walczyć o pozycje TOP10 na hasła generujące przychód, jak również umożliwiło pojawienie się w wynikach Google Grafika. Kolejnym elementem, nad którym skupiliśmy swoja uwagę był content marketing realizowany przez dostępny blog na stronie. Publikacja tekstów o odpowiedniej tematyce pozwolił nam zrealizować kilka celów m.in. zwiększyło ogólną widoczność witryny, umożliwił poprawę linkowania wewnętrznego, zredukowanie content gapu względem konkurencji i pojawienie się na istotnych dla sklepu hasłach nie produktowych. Ważnym aspektem podnoszącym ogólną użyteczność menu sklepu było utworzenie i dodanie kolekcji produktów opartych na prezentacji produktów tylko i wyłącznie spełniających kryteria wymiarów.

wave
quote icon
"Postawiliśmy przed Performance Labs trudne zadanie zwiększenia przychodów przy jednoczesnym utrzymaniu kosztów. Optymalizacja strony i rozbudowa sekcji porad pozwoliła dotrzeć nam do nowych Klientów, zapoznając ich z markami takimi jak Neve, Pureze, Vidre czy Crome. Efekt działań Performance Labs zwiększył i ustabilizował sprzedaż naszych produktów we wszystkich kanałach. Z czystym sercem, mogę polecić Łukasza Ziętka i całą jego ekipę, ponieważ nie myślą oni szablonowo, stale szukają nowych rozwiązań i prowadzą bardzo dobrą i transparentną komunikację z Klientem."
Tania Łazienka

Bartosz Siejka, Dyrektor operacyjny sklepu Tania Łazienka

wave

Technologie i narzędzia

Do realizacji tego projektu używamy narzędzi takich jak: Ahrefs, Screaming Frog, Google Search Console. Dzięki uzyskanym danym jesteśmy w stanie na bieżąco monitorować stan witryny i rozwój konkurencji. Opracowane treści na potrzeby content marketingu uzupełniane są przez dane z Surfer SEO i metody obliczania wagi słów (TD-IDF).

Napisz do Nas
wave
wave
google opinie
gwiazdagwiazdagwiazdagwiazdagwiazda

Na podstawie 57 opinii

;